петък, 23 декември 2011 г.

Mon amour

Ах, любов. Любовта  е загадка, всеки спомен се превръща в символ, такава е и тази картичка. Поводът за нея е  специален - моята  братовчедка Роси празнува двегодишната си връзка с Наско. Затова и картичката е изпълнена със символи - двойката като символ на двете години връзка; Айфеловата кула - спомен за романтична изненада от Наско; часовник - символ, че времето тече бавно без него; пощенско клеймо - символизиращо  разстоянието, което ги дели; надпис, свързан с любовта и щастието, които изпитват.  От мен остана изборът на стил - винтидж, разбира се - и пожеланието да правя още много такива картички за тях.

5 коментара:

  1. Отново много хубава картичка :-) Стилът на картичките, които правиш много ми допада :-) Винаги са много стилни и подредени.

    ОтговорИзтриване
  2. Използвам случая, че твоя блог този път се появи в списъка ми за четене, за да наваксам с пропуснатото при теб! Картичката е наистина страхотна! И е заредена с толкова много символика за тази двойка! Браво!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей Дани! Много ми харесват твоите ретро картички! Особено Париж! Ако щеш вярвай но съм будна от 4ч. и в главата ми нахлуваха мисли как, да направя картичка с Айфеловата кула /тя е любима на мен и дъщеря ми/едвам дочаках до този мнооого ранен час, за да потърся изображения на тази величествената кула и попаднах на твоя блог -за което много се радвам.. имаш страхотни идеи

    ОтговорИзтриване
  4. За много години, Дани! Пожелавам ти здраве, любов и още дълги години даправиш такива красиви и стилни картички!
    Поздравления за красивите картички изпълнени със символика и така изящно изработени! Браво на теб! Ще следя с интерес следващите ти неща- чудесна си!

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...