сряда, 16 ноември 2011 г.

Първите ми покани за сватба

Да имаш покани по-различни от масовите,ръчно изработени и точно по твой вкус е нещо наистина специално.Младоженците,за които ги изработих,са ми много близки и се постарах да изпълня всяко тяхно желание.
Всъщност те пожелаха доста неща-върху поканите да има младоженци,панделка,пеперуда,флорален мотив,перли и ангелче.
Водещият цвят на цялата сватба беше тюркоазеният.Да съчетая толкова много елементи не беше лека задача за мен,но в крайна сметка тяхното желание бе изпълнено.
Ето и снимка от декорацията на сватбения ден.

8 коментара:

  1. Чудесно си вместила всички техни желания в една покана! Получила се е много нежна и романтична! А тюркоазения цвят на панделката ми грабна веднага вниманието! Въобще той и синия напоследък са ми огроооомна слабост!
    Това, което обаче аз бих променила на поканата е лицевата страна, сигурно щях да отпечатам изображението върху още един картон, който да минава над панделката, за да може да се вижда цялата красота и очарование, които има този печат.
    Радвам се, че попаднах на твоя блог, защото дотук видяното ми хареса много, много.

    ОтговорИзтриване
  2. Плътно се долепям до Miss Emerald - и аз бих оставила да се вижда цялата картинка. А като за толкова много и разнообразни "поръчани" елементи си се справила много добре!

    Още нещо - пиша това в почти всички нови блогове - махни думата за проверка на коментарите. Досадно е за всеки който иска да коментира.

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Аз лично нищо не бих променила ;-) Много хубави покани.

    ОтговорИзтриване
  5. Уф, извинявай че публикувах два пъти, но стана нещо с публикацията ми от wordpress блога ми и затова .... ;-)

    ОтговорИзтриване
  6. :) Добре дошла в блог пространството!
    И аз съм съгласна с Miss Emerald, печата с младоженците би било по-добре да се вижда целия.
    Чудесно местенце си си направила. :)

    ОтговорИзтриване
  7. Поканите отразяват изцяло желанията на младоженците,но критиката винаги е конструктивна;)

    ОтговорИзтриване
  8. невероятно стилна и нежна е поканата - перфектнаааа!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...